تماس بگیرید

021-91070473


3استراتژی برای افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر

تاریخ انتشار: 1399-07-14 13:05:33
دسته‌بندی: کسب و کار
فروش شیشه عمر یک کسب و کار است. فروش نبض یک سازمان است.
بدون آنچه اتفاقی برای آن شرکت یا سازمان خواهد افتاد؟ کار آفرینان در سراسر دنیا با ناتوانی در کسب درآمد بیشتر دست و پنچه نرم می کنند. زیرا واقعیت این است که کار آسانی نیست.
بیشتر کار آفرینان تصور می کنند برای افزایش درآمد باید یک بودجه بازاریابی عظیم یا نفوذ عمیقی در یک صنعت داشته باشند. در واقع شما نیازی به اینها ندارید. در اینجا چند راهکار برای بالا بردن فروش توضیح داده شده است. 



1- مشکلات مشتری را حل کنید.
اگر شما در حال حل مشکلات مشتریان نیستید، پس احتمال بالا رفتن فروش شما در طول زمان رفته رفته کاهش می یابد. اما اگر محصولات و خدمات شما مشکلات مهمی را از مشتری حل کنند، شانس شما برای بالا رفتن فروشتان به طرز چشمگیری افزایش می یابد.در کسب و کار همه چیز به حل مسئله متکی است. نقطه درد را پیدا کنید و سپس آن را بر طرف کنید. 
نرم افزار رایگان انبارداری فروشگاه پوشاک - بلاگ پردازی رایان پرسیس | مقالات  و اخبار فناوری اطلاعات و کاربری
2- پول به دنبال توجه می آید.
ما اغلب به کوچک کردن اندازه چیزها علاقه داریم. خصوصا وقتی انتقاد می کنیم. اما واقعیت این است که پول به دنبال توجه می آید. پس چرا شما میل دارید به جای هل دادن چیزها به جلو آنها را کوچک کنید؟ منظورتان از این کار چیست؟ مقاله بنویسید. پادکست ضبط کنید. ویدیو منتشر کنید و روزی پنج تا ده بار در روز آن را روی شبکه های اجتماعی پست کنید. اگر می ترسید از اینکه شاید بیش از حد این کار را انجام می دهید، دوبار فکر کنید. این دغدغه شما نیست. دغدغه اصلی شما ناشناخته بودن است.
از عدم دریافت توجه خجالت نکشید. از هر فرصتی برای دیده شدن استفاده کنید. چه به واسطه شبکه های اجتماعی چه رسانه های بزرگ، این کار را انجام دهید. یک پاسخ فوق العاده و پر سر و صدا به مصاحبه های پادکست بدهید. وقتی از شما درخواست شد تا در گروه صحبت کنید، بله بگویید ، مقدار آن مهم نیست. شما می بینید هر چه توجه بیشتری دریافت کنید، افراد بیشتری نام شما را می شناسند. و هر چه افراد شما را بیشتر بشناسند، شانس خرید آنها از شما بیشتر می شود.

وزارت صمت در مسیر فعالیت فروشندگان آنلاین سنگ‌اندازی نکند | نوپانا
3- مخالفت های را مانند یک فرد حرفه ای مدیریت کنید. 
مخالفت ها قاتلان نه چندان ساکت فروش هستند. آیا تا به حال مشتریان بالقوه به شما گفته اند که نیاز به فکر کردن دارند؟ شاید آنها به شما گفته اند که پول زیادی قرار است بپردازند و باید اول با همسرشان صحبت کنند. یا شاید این باشد که آنها قبلا محصولات یا خدمات رقیب شما را استفاده کرده اند. هرچه باشد، این مخالفت ها می توانند فروش را تحت تاثیر خود قرار دهند. این وظیفه ماست تا آنها را مانند یک فرد حرفه ای مدیریت کنید. اما چگونه؟ این تنها به چیزی که شما می فروشید یا صنعت یا بازار شما مربوط نمی شود. این به درک مشتری ربط دارد.
اغلب اوقات بهترین روش برای غلبه بر هر کدام از این مخالفت ها این است که از رضایت ها یا مثال های مشتری از نحوه کمک محصولات یا خدمات شما به آنها استفاده کنید. تایید اجتماعی یکی از قدرتمندترین عواملی است که برای غلبه بر این نوع مخالفت ها در کنار توانایی شما برای ارائه یک ضمانت ضد گلوله ای که به آنها می دهید مفید است. به این ترتیب شما می توانید به راحتی بیشتر مخالفت هایی را که با پیشنهادات شما می شود سرکوب کنید و در نتیجه آن، فروش را در کسب و کارتان بالا ببرید. 

نرم افزار انبار تعدادی – ریالی اسپاد - گروه مهندسی پردیس محاسب -
برای آموزش بهتر مباحث فروش و بازاریابی،  دوره آموزشی طرح بازاریابی را به شما پیشنهاد می کنیم. 
چگونه کالای خود را به صورت آنلاین بفروشیم؟ +بهترین روش‌های فروش اینترنتی |  پرتال
توضیحات دوره آموزشی طرح بازاریابی
برای ایدۀ کالا یا خدمت خود طرح بازاریابی تهیه کنید.
در این دوره خواهید آموخت چگونه مهمترین ابزار بازاریابی برای تمامی کسب و کارها را طراحی کنید. در اینجا به جای آنکه صرفاً مراحل تهیه طرح بازاریابی را یاد بگیرید، هر هفته از شما خواسته می شود تکلیفی را انجام دهید که هم دوره ای شما به آن امتیاز می دهد. این تمرینها به شما کمک می کند نسخه ساده ای از طرح بازاریابی را تکمیل کنید. بدین منظور لازم است چهار مرحله اصلی بازاریابی را برای ایده کالا یا خدمت خود مشخص کنید یا از مطالعه موردی نیسان لیف استفاده کنید (که در بخش منابع بیشتر برای مطالعه ضمیمه شده است) تا یک نمونۀ حرفه ای ایجاد نمایید.

رامون دیاز برناردو، استاد دانشگاه با بیش از 20 سال تجربه، در گذر از مراحل مهم طرح بازاریابی، یعنی تحلیل، استراتژی بازار، آمیخته بازاریابی و نتایج مورد انتظار، شما را راهنمایی خواهد کرد. در این مسیر، او با کارشناسان پیشرو در این عرصه از شرکتهای بین المللی در زمینه بازاریابی مصاحبه خواهد کرد و از دانشجویان دعوت می کند تا برای توضیحات بیشتر و تبادل نظر به او بپیوندند. این دوره منحصر به فرد و بی نظیر نه تنها به شما کمک می کند تا بخشهای اصلی طرح بازاریابی را فرا بگیرید، بلکه کمک می کند بتوانید آیندۀ کسب و کارتان را به تصویر بکشید و گامهای اولیه را در مسیر ورود محصولتان به بازار طی کنید.
 

مدرس دوره

رامون دیاز ـ برناردو، دانشیار دانشکده کسب و کار IE، استاد مدعو برنامه های آموزشی مدیریت در دانشگاه کورنل (ایالات متحده)، دانشگاه ریکجویک (ایسلند)، موسسه کورنل ـ نانیانگ (سنگاپور)، دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنک و چند دانشکده‌ی کسب و کار بین المللی دیگر

 

نظرات